top of page
Image by Billy Jo Catbagan

WERKWIJZE

"Clutter is nothing more than postponed decisions." - Barbara Hemphill

6.jpg

01. Intake & Planning

We starten met een gratis intake gesprek (via videobellen). Tijdens dit gesprek leren we elkaar beter kennen en bespreken we wat je wilt aanpakken en bereiken. Zo kan ik een plan maken dat echt bij jou past.

​

Na de intake ontvang je direct een vrijblijvende offerte met een inschatting van de kosten. Na akkoord op de offerte vraag ik een aanbetaling van 75% om je sessie te bevestigen.

02. Sorteren & Inkoop

Tijdens onze eerste afspraak beginnen we met sorteren. Samen halen we alle spullen uit de kast en verdelen we ze in vijf categorieën: houden, verplaatsen, doneren, verkopen of wegdoen. Wat blijft, sorteer ik overzichtelijk per categorie (en als je wilt ook op kleur). 

Daarna meet ik de kasten in om passende opbergproducten te kiezen, afgestemd op jouw stijl en budget. Je kunt ervoor kiezen om deze zelf aan te schaffen of ik regel dit voor je.

​

💬Afhankelijk van de grootte van het project en de levertijden, kan dit proces meerdere dagen duren.

03. Organizen!

Sit back, relax & let the magic begin ✨ Ik zorg voor een praktische én esthetische indeling van je spullen, met oog voor rust en harmonie.
 

Door gebruik te maken van Feng Shui-principes ontstaat er balans in je ruimte. Dat betekent meer flow, minder stress, en een omgeving die fijn aanvoelt.

 

Tijdens deze fase werk ik zelfstandig, zodat ik je kan verrassen met het eindresultaat: een lichte, georganiseerde ruimte die klopt bij wie jij bent.

04. Cheers!

We sluiten af met een klein moment van trots 🥂 Want dit is meer dan alleen opruimen. Het is een frisse start, met meer overzicht, tijd en rust in je dagelijks leven.

​

Jouw huis voelt weer als thuis. En dát is iets om te vieren!

bottom of page